• 29-08-2012, 15:03:05
    #1
    3. Sınıftan başlatan üniversiteleri belenler paylaşabilirler..

    Benim bildiğim;
    Mustafa Kemal Üniversitesi
    Akdeniz Üniversitesi
  • 29-08-2012, 18:44:27
    #2
    Puanın kaçtı usta

    hazırlık olmayanların çoğu muaf ediyor
  • 30-08-2012, 09:09:41
    #3
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Sınıftan başlatan üniversiteleri belenler paylaşabilirler..

    Benim bildiğim;
    Mustafa Kemal Üniversitesi
    Akdeniz Üniversitesi
    hangi bölümler için 3.sınıftan başlatıyor?
  • 30-08-2012, 09:20:48
    #4
    Bu 3. Sınıftan başlama olayı üniversiteler göre degil bölümlere gore degisiklik göstermektedir.Bitirdiğiniz MYO ile geçeceğiniz bölüm aynı olursa 3. Sınıftan başlayabilirsiniz,Ama farklı olursa almanız gereken bir cok ders olacağı için intibak olursunuz...

    Mesela söyle ornek vereyim. Ben 2 yıllık fotoğrafçılık bitirdim diyelim DGS ile iktisat bölümüne geçiş yaparsam hangi üniversite olursa olsun 3. Sınıftan başlayamam.Cunku yeni geçtiğim bölümde görmediğim birçok ders var intibak döneminde olurum.
  • 30-08-2012, 15:15:21
    #5
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Puanın kaçtı usta

    hazırlık olmayanların çoğu muaf ediyor
    2262 =) Sen benden iyisin

    milbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi bölümler için 3.sınıftan başlatıyor?
    mühendislik fakültesi için olduğunu biliyorum, diğerlerinden haberim yok
    CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu 3. Sınıftan başlama olayı üniversiteler göre degil bölümlere gore degisiklik göstermektedir.Bitirdiğiniz MYO ile geçeceğiniz bölüm aynı olursa 3. Sınıftan başlayabilirsiniz,Ama farklı olursa almanız gereken bir cok ders olacağı için intibak olursunuz...

    Mesela söyle ornek vereyim. Ben 2 yıllık fotoğrafçılık bitirdim diyelim DGS ile iktisat bölümüne geçiş yaparsam hangi üniversite olursa olsun 3. Sınıftan başlayamam.Cunku yeni geçtiğim bölümde görmediğim birçok ders var intibak döneminde olurum.
    Haklısın..
  • 30-08-2012, 15:34:28
    #6
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2262 =) Sen benden iyisin


    4109 geldi bana..
  • 30-08-2012, 15:41:34
    #7
    bir de devamsızlık sorunu çıkarmazlarsa gidilir ama sanırım uzaktan eğitim tercih edeceğim.
  • 30-08-2012, 15:41:44
    #8
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4109 geldi bana..
    Ben seni benim önümde biliyordum.. Yanlış hatırlıyorum o zaman.. Nereleri yazacaksin
  • 30-08-2012, 15:44:48
    #9
    Henüz tercih yapmadım ama istanbul dışından vazgeçersem Beykent veya Kültür yazacağım