• 18-08-2012, 16:48:24
    #10
    Hayırlı olsun, tebrikler.
  • 18-08-2012, 16:49:47
    #11
    Hayırlı olsun..Tebrikler
  • 18-08-2012, 18:06:10
    #12
    Teşekkürler arkadaşlar
    Hukuk okuyan başka yok mu r10'da ?
  • 18-08-2012, 18:08:24
    #13
    Maltepe bizim semtimiz ben maltepede oturuyorum. Maltepe ne çok pahalı ne çok ucuz sürekli hareketli bir semttir bir o kadar'da gürültülüdür. Gezicek yerleri çoktur cafeleri vs vs. Ev kiraları uçuk derecededir öğrenci yurduna katılmanızı tavsiye ederim.