• 13-08-2009, 13:29:11
    #1
    Arkadaşlar Amasya Üniversitesi'nden olan veya bu yıl kazanan kişiler var mı forumda??
  • 13-08-2009, 22:26:38
    #2
    Yok mu kazanan veya okuyan ?
  • 08-01-2014, 04:31:07
    #3
    Mezun olmadıysan Amasya'lı var
  • 08-01-2014, 06:17:44
    #4
    Amasyalıyım ve Amasya üniversitesinde okuyorum görünce sevindim valla bizden birilerinin olduğunu görmek.
  • 08-01-2014, 15:48:58
    #5
    Gel heri amasyadayım şu an )


    Sent from my iPhone 5
  • 08-01-2014, 17:04:08
    #6
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel heri amasyadayım şu an )


    Sent from my iPhone 5
    Abi nerdesin ya ben yeni geldim amasyadan ilçesindeyim suluovada gelsende görüşsek heri
  • 08-01-2014, 17:59:06
    #7
    Konu yanlış yerde

    https://www.r10.net/universite/
  • 08-01-2014, 23:22:59
    #8
    SlyFox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mezun olmadıysan Amasya'lı var
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amasyalıyım ve Amasya üniversitesinde okuyorum görünce sevindim valla bizden birilerinin olduğunu görmek.

    2011 yılından bu yana İzmit'te ikamet ediyorum arkadaşlar
  • 11-01-2014, 12:44:49
    #9
    aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 yılından bu yana İzmit'te ikamet ediyorum arkadaşlar
    niye soruyon o zaman?