• 04-10-2024, 09:14:13
    #1
    xxxx
  • 04-10-2024, 09:16:58
    #2
    Niye öyle düşunüyorsun? Neden kendini rezil edecekmişin ki? Boş ver kim ne derse desin insanların dediğine ne bakiyorsun.
    Ha şu var kendisinden alsyadın numarasını daha iyi olurdu tabi.
  • 04-10-2024, 09:20:05
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Kendisinden numarasını istemeden bir alt dönem grubundan bulup yazdığın için böyle bir tepki alman olasıdır. Tabii kesin bu sebepten diyemeyiz. Alay edilecek bir şey yok, boş yapan olur mu olur illaki duymazdan gel takma kafana.
  • 04-10-2024, 09:21:36
    #4
    Yinede üzücü bir durum kıza yazdığım şey sadece “Nasılsın?” ve kızdan numarasını alamadım sebebi ise çete gibi 3-4 kişi gezmeleri tek başına bulamıyorum kızı okul harici
  • 04-10-2024, 09:25:29
    #5
    Hocam kafa takma sen istediğin şey yap ama onların dediğin yaparsan kaybedersin inş iyi yazılımcı olursunuz
  • 04-10-2024, 09:27:31
    #6
    Kral ne rezil olması karşı da ki kim ki rezil olacaksın maks yol verirsin bakar yoluna bu kadar basit 👊✋
  • 04-10-2024, 09:30:01
    #7
    Rezil olduğun falan yok merak etme. Birilerinden hoşlanıyor, birilerine yazıyor diye kimse rezil olmaz. Sınıfından kızlara yürüme ayrıca bu net bir kuraldır.
  • 04-10-2024, 09:33:55
    #8
    Sen değil o rezilmiş haberin yok. Kendisine yazılınca sanki yarın nikah masasına oturacakmış gibi triplere giren kezbanlarla muhatap bile olma hocam.
  • 04-10-2024, 09:58:46
    #9
    Rezil olmadın canım kardeşim. Şansını denedin iyide yaptın. Çok anlam yükleme güzel hayatına devam et üzerinede çok kafanı yorma