• 11-09-2024, 15:52:30
    #1
    "Biçimsel Diller ve Otomata Teorisi " dersi ve "Otomatik Kontrol Sistemleri" dersi arasından birini seçmeliyim . Sizce hangisi almam daha mantıklı ?
  • 11-09-2024, 16:03:12
    #2
    Ders içeriklerine bakman lazım bazen ders adından alakasız farklı konular öğretiliyor mesela bende Delphi dersinde Python makine öğrenimi görmüştüm
  • 11-09-2024, 16:13:33
    #3
    İkisi de zor ders. Turing'e ilginiz varsa Biçimsel Diller ve Otomata Teorisi.
    Otomatik Kontrol Sistemleri aslında Makine Mühendisliği dersi.
  • 11-09-2024, 16:21:19
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Otomatının çok faydası olacağını düşünmüyorum.
  • 11-09-2024, 16:41:06
    #5
    SimpleAnarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ders içeriklerine bakman lazım bazen ders adından alakasız farklı konular öğretiliyor mesela bende Delphi dersinde Python makine öğrenimi görmüştüm

    Ders içerikleri şöyle ;
    Otomata

    Otomatik kontrol
  • 11-09-2024, 16:42:50
    #6
    burakbabursah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisi de zor ders. Turing'e ilginiz varsa Biçimsel Diller ve Otomata Teorisi.
    Otomatik Kontrol Sistemleri aslında Makine Mühendisliği dersi.
    Otomatik kontrol sistemlerinde elektrik ve elektronik dersi bilgilerini de bilmem gerekiyor anladığım kadarıyla benim de bu derslerde bilgim kötü ve yetersiz o yüzden otomataya daha yakınım