• 29-12-2023, 16:36:27
    #1
    Bugün illa tanışmam gerek diyerek kızla tanıştım aynı otobüsle gidip geliyorduk merhaba diyerek konuyu açtım derste beraber oturduk falan fakat kız ders bitince görüşürüz diyerek gitti ben aslında beraber gideriz instagramını falan alırım diyordum niye böyle oldu sizce önerileriniz nelerdir ?
  • 29-12-2023, 16:38:13
    #2
    kardeşim seni beğenmemiş galiba zorlamaya gerek yok bu durumlarda
  • 29-12-2023, 16:38:36
    #3
    nereye gidiyorsun beraber gidelim deseydin hocam
  • 29-12-2023, 16:38:57
    #4
    1- sevgilisi vardır
    2- hoşuna gitmemistir
    3- aklında biri vardır
    4- sizden hoslanmamistir
    • Tekstil_Muhendi
    • Orun
    • Granny
    Tekstil_Muhendi, Orun, Granny ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2023, 16:39:31
    #5
    İstemiyorsa bırak gitsin hocam. Belki sevgilisi, hoşlandığı biri var. Kız açıkça niyetini belli etmiş, istemiyor. Senin sevgini istemeyen birinin peşinde koşma. Tavsiyemdir.
  • 29-12-2023, 16:39:42
    #6
    efedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye gidiyorsun beraber gidelim deseydin hocam
    Hocam direk kalktı gitti demeye kalmadan
  • 29-12-2023, 16:39:42
    #7
    1- Yanlış zaman yanlış yer.
    2- Konuşma ve karakterin ilgisini çekmemiş
    3- Potansiyel rakipler karşısında zayıf kalmışsındır
  • 29-12-2023, 16:40:04
    #8
    Acele etme sakin ol. Akışına bırak
  • 29-12-2023, 16:40:34
    #9
    İbrahim tatlısesin bir klibinin başlangıcında ''Nereye gidiyorsun'' ''La gelir misin lütfen'' diye bağırışları geldi aklıma

    Hocam beğenmemiş olabilir veya düşünmek için zaman kazanmaya çalışıyor olabilir. Bundan sonraki süreçte tavsiyem yakınlarında olun ama iletişim kurmayın en fazla selam verip geçin. Olumlu olursa o da sizin yanınıza gelip muhabbet eder zaten