Bugün illa tanışmam gerek diyerek kızla tanıştım aynı otobüsle gidip geliyorduk merhaba diyerek konuyu açtım derste beraber oturduk falan fakat kız ders bitince görüşürüz diyerek gitti ben aslında beraber gideriz instagramını falan alırım diyordum niye böyle oldu sizce önerileriniz nelerdir ?