Üniversite içi kız meselesi
35
●2.134
- 29-12-2023, 16:36:27Bugün illa tanışmam gerek diyerek kızla tanıştım aynı otobüsle gidip geliyorduk merhaba diyerek konuyu açtım derste beraber oturduk falan fakat kız ders bitince görüşürüz diyerek gitti ben aslında beraber gideriz instagramını falan alırım diyordum niye böyle oldu sizce önerileriniz nelerdir ?
- 29-12-2023, 16:39:42Hocam direk kalktı gitti demeye kalmadanefedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2023, 16:40:34İbrahim tatlısesin bir klibinin başlangıcında ''Nereye gidiyorsun'' ''La gelir misin lütfen'' diye bağırışları geldi aklıma

Hocam beğenmemiş olabilir veya düşünmek için zaman kazanmaya çalışıyor olabilir. Bundan sonraki süreçte tavsiyem yakınlarında olun ama iletişim kurmayın en fazla selam verip geçin. Olumlu olursa o da sizin yanınıza gelip muhabbet eder zaten