• 20-07-2023, 11:04:58
    #10
    Mekatronik Mühendisliğini seçmeni önerebilirim. Mekatronik ">" hepsinden.
  • 20-07-2023, 11:05:56
    #11
    mhrmgltn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir nedeni varmı hocam
    yorumunuz için teşekkürler
    Yaratıcı bir zihnin varsa, analitik düşünebiliyorsan gelecek yazılım üzerine kurulu. Yapay zeka, siber güvenlik, robotik kodlama alanları öne çıkacak. Kodlamak iyidir : )
  • 20-07-2023, 11:08:37
    #12
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manisa CBÜ'deyim. Okul olarak Süper Plus bir okul değil ama yine kategorisine göre iyi sayılır

    Hazırlık eğitimi okulun kalitesine göre çok çok iyi. Pearson ile akrediteler.

    Mühendislik bölümleri de gerekli tüm akreditasyonlara sahip.

    Mühendislik fakültesi Muradiye diye bir yerde. Merkezde değil yani. Merkeze 10-15 km uzaklıkta dağın yamacında Fakat TOKİ, AVM, CAFE, KYK SPOR SALONU VB. şeyler mevcut. Canın sıkıldığı zaman 15-20 dk mesafede olan İzmir'e gidebilirsin.

    Ben olsam büyük ihtimalle Bilgisayar seçerdim. Zaten yazılım dersi de veriliyor diye biliyorum içinde

    Bu arada fakültede yazılım mühendisliği ile bilgisayar mühendisliği başka yerlerde. Yazılım Turgutlu'da, Bİlgisayar Muradiye'de
    hazırlığın iyi olması baya işime gelir ingilizcem cidden 0 derecesinde
    yazılım derside veriyorlar hocam exsrta donanım derside oluyor fazladan bilgi bir şey eksiltmez ama yazılım kısmını yüzeysel geçiyorlarsa sorun olabilir ilk aklıma gelen yerlerden biri orasıydı ama tutmaya bilir bir ihtimal tutadablir
    yorumunuz iççin teşekkürler
  • 20-07-2023, 11:10:09
    #13
    Sakarya Bilgisayar Mühendisliğindeyim bende soruların varsa yardımcı olabilirim.
  • 20-07-2023, 11:11:06
    #14
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Ankara’da Gazi ve Ted de ve 1 ünide daha yapay zeka mühendisliği açıldı onlara baksana bi henüz 3 ünide varken ekmeğini ilk yiyenlerden olursun.
  • 20-07-2023, 11:11:40
    #15
    ryesilirmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekatronik Mühendisliğini seçmeni önerebilirim. Mekatronik ">" hepsinden.
    hocam mekaniğe ilgim hiç yok yazılımdan ilerlemeyi düşünüyorum bu iki bölüm arasında kaldım
    yorumunuz için teşekkürler
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaratıcı bir zihnin varsa, analitik düşünebiliyorsan gelecek yazılım üzerine kurulu. Yapay zeka, siber güvenlik, robotik kodlama alanları öne çıkacak. Kodlamak iyidir : )
    analitik düşünce var hocam kendim kod yazamıyorum şu an yeterli bilgim olmadığından dolayı ama python kodlarını incelediğimde neyin ne işe yaradığını az çok kavrayabiliyorum kodlama işinden devam
    yorumunuz için teşekkürler
  • 20-07-2023, 11:14:13
    #16
    lovedone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakarya Bilgisayar Mühendisliğindeyim bende soruların varsa yardımcı olabilirim.
    tamamdır hocam araştırmam bitince müsait olursanız size de kafamdaki soruları sorarım
    yorumunuz için teşekkürler
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara’da Gazi ve Ted de ve 1 ünide daha yapay zeka mühendisliği açıldı onlara baksana bi henüz 3 ünide varken ekmeğini ilk yiyenlerden olursun.
    bir bakayım hocam teşekkürler
  • 20-07-2023, 11:20:34
    #17
    Mekatronik Mühendisliği seçebilirsin. Artık elini sallasan yazılımcı vss oldu, Yırtık bir yerden çıkar gibi çıkıyorlar )

    +

    Piyasada maalesef 10 tl bile her işi yapan insan olduğu için iyice öldürdüler piyasayı.
  • 20-07-2023, 11:25:21
    #18
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekatronik Mühendisliği seçebilirsin. Artık elini sallasan yazılımcı vss oldu, Yırtık bir yerden çıkar gibi çıkıyorlar )

    +

    Piyasada maalesef 10 tl bile her işi yapan insan olduğu için iyice öldürdüler piyasayı.
    hocam bence hem haklısınız hem de haksız
    piyasa yazılımcı dolu ama işini hakkıyla yapan çok nadir adam var 3 5 bot aldım iş gereği baştan savma yapılmış bir an önce bitsin de kurtuluyum diyerek yazılmış botlar çoğu işimi hakkıyla yapıp kendimi geliştirirsem iyi bir yerlere geleceğimi düşünüyorum
    mekatronik içinse üsteki bir arkadaşada dedim kod yazmak istiyom hocam makinayla uğraşmak istemiyom(!) (kodlama ve yazılım alanında ilerleyip kendimi geliştirmeyi düşünüyorum)
    değerli yorumunuz için teşşekür ederim