KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mekatronik Mühendisliği seçebilirsin. Artık elini sallasan yazılımcı vss oldu, Yırtık bir yerden çıkar gibi çıkıyorlar )

+

Piyasada maalesef 10 tl bile her işi yapan insan olduğu için iyice öldürdüler piyasayı.
hocam bence hem haklısınız hem de haksız
piyasa yazılımcı dolu ama işini hakkıyla yapan çok nadir adam var 3 5 bot aldım iş gereği baştan savma yapılmış bir an önce bitsin de kurtuluyum diyerek yazılmış botlar çoğu işimi hakkıyla yapıp kendimi geliştirirsem iyi bir yerlere geleceğimi düşünüyorum
mekatronik içinse üsteki bir arkadaşada dedim kod yazmak istiyom hocam makinayla uğraşmak istemiyom(!) (kodlama ve yazılım alanında ilerleyip kendimi geliştirmeyi düşünüyorum)
değerli yorumunuz için teşşekür ederim