Yazılım mı? Bilgisayar mı?
41
●1.924
- 20-07-2023, 11:04:58Mekatronik Mühendisliğini seçmeni önerebilirim. Mekatronik ">" hepsinden.
- 20-07-2023, 11:05:56Yaratıcı bir zihnin varsa, analitik düşünebiliyorsan gelecek yazılım üzerine kurulu. Yapay zeka, siber güvenlik, robotik kodlama alanları öne çıkacak. Kodlamak iyidir : )mhrmgltn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2023, 11:08:37hazırlığın iyi olması baya işime gelir ingilizcem cidden 0 derecesindemersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılım derside veriyorlar hocam exsrta donanım derside oluyor fazladan bilgi bir şey eksiltmez ama yazılım kısmını yüzeysel geçiyorlarsa sorun olabilir ilk aklıma gelen yerlerden biri orasıydı ama tutmaya bilir bir ihtimal tutadablir
yorumunuz iççin teşekkürler - 20-07-2023, 11:11:06Ankarada Gazi ve Ted de ve 1 ünide daha yapay zeka mühendisliği açıldı onlara baksana bi henüz 3 ünide varken ekmeğini ilk yiyenlerden olursun.
- 20-07-2023, 11:11:40hocam mekaniğe ilgim hiç yok yazılımdan ilerlemeyi düşünüyorum bu iki bölüm arasında kaldımryesilirmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için teşekkürler
analitik düşünce var hocam kendim kod yazamıyorum şu an yeterli bilgim olmadığından dolayı ama python kodlarını incelediğimde neyin ne işe yaradığını az çok kavrayabiliyorum kodlama işinden devamHazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için teşekkürler - 20-07-2023, 11:14:13tamamdır hocam araştırmam bitince müsait olursanız size de kafamdaki soruları sorarımlovedone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumunuz için teşekkürler
bir bakayım hocam teşekkürlerSaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-07-2023, 11:25:21hocam bence hem haklısınız hem de haksızKingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasa yazılımcı dolu ama işini hakkıyla yapan çok nadir adam var 3 5 bot aldım iş gereği baştan savma yapılmış bir an önce bitsin de kurtuluyum diyerek yazılmış botlar çoğu işimi hakkıyla yapıp kendimi geliştirirsem iyi bir yerlere geleceğimi düşünüyorum
mekatronik içinse üsteki bir arkadaşada dedim kod yazmak istiyom hocam makinayla uğraşmak istemiyom(!)
(kodlama ve yazılım alanında ilerleyip kendimi geliştirmeyi düşünüyorum)
değerli yorumunuz için teşşekür ederim
Fakat TOKİ, AVM, CAFE, KYK SPOR SALONU VB. şeyler mevcut. Canın sıkıldığı zaman 15-20 dk mesafede olan İzmir'e gidebilirsin.
(kodlama ve yazılım alanında ilerleyip kendimi geliştirmeyi düşünüyorum)