• 20-07-2023, 10:56:13
    #1
    öncelikle merhabalar bugün yks açıklandı sonuçlar pek istediğim gibi olmasa da artık elden gelen tek şey güzel üniversite seçmek

    kafamda yazılım veya bilgisayar mühendisliği yazmak var ama kararsızım hangisi dahaiyi olur kendim araştıracağım ama formdaki abilerim abllalarımada sorayım dedim gelebilecek üniversiteler:
    YAZILIM:
    SAKARYA ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
    ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
    MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
    ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
    BİLGİSAYAR:
    YALOVA ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
    DÜZCE ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
    BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ (Balıkesir)(Devlet)Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
    KARABÜK ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
    AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
    MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi (belki gelmez kıl payı kaçabilir)
    sizce yazılımı mı seçeyim yoksa bilgisayarmı neden hangisini seçmeliyim üniversite olarak adını duyduğunuz tavsiye edebileceğiniz üni varmı
    (ilerde siber güvenlik alanında ilerlemeyi düşünüyorum ingilizcem 0 ama ingilizce bölüm yazacağım hazırlıkta öğreniriz)
  • 20-07-2023, 10:58:10
    #2
    Bana göre içlerinde en iyi sakarya yazılım, hayatta başarılar dilerim.
  • 20-07-2023, 11:00:40
    #3
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana göre içlerinde en iyi sakarya yazılım, hayatta başarılar dilerim.
    hocam dün bir telegram grubunda bir arkadaş sakarya bilgisayar önerdi ama oranın geleceğini fazla sanmıyorum buradaki tüm üniversiteleri araştıracağım zaten R10 daki hocalarımında baştan fkrini alayım dedim
    sizede hayatta başarılar yorumunuz için teşekkür ederim
  • 20-07-2023, 11:01:07
    #4
    Ben olsam yazılımı seçerdim.
  • 20-07-2023, 11:01:53
    #5
    Bandırmada okuyorum bi sorun olursa yazabilirsin
  • 20-07-2023, 11:02:00
    #6
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam yazılımı seçerdim.
    bir nedeni varmı hocam
    yorumunuz için teşekkürler
  • 20-07-2023, 11:02:05
    #7
    Manisa CBÜ'deyim. Okul olarak Süper Plus bir okul değil ama yine kategorisine göre iyi sayılır

    Hazırlık eğitimi okulun kalitesine göre çok çok iyi. Pearson ile akrediteler.

    Mühendislik bölümleri de gerekli tüm akreditasyonlara sahip.

    Mühendislik fakültesi Muradiye diye bir yerde. Merkezde değil yani. Merkeze 10-15 km uzaklıkta dağın yamacında Fakat TOKİ, AVM, CAFE, KYK SPOR SALONU VB. şeyler mevcut. Canın sıkıldığı zaman 15-20 dk mesafede olan İzmir'e gidebilirsin.

    Ben olsam büyük ihtimalle Bilgisayar seçerdim. Zaten yazılım dersi de veriliyor diye biliyorum içinde

    Bu arada fakültede yazılım mühendisliği ile bilgisayar mühendisliği başka yerlerde. Yazılım Turgutlu'da, Bİlgisayar Muradiye'de
  • 20-07-2023, 11:03:17
    #8
    cinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bandırmada okuyorum bi sorun olursa yazabilirsin
    tamadır hocam sizi araştırmam bitince rahatsız ederim müsait olursanız
    yorumunuz için teşekkürler
  • 20-07-2023, 11:03:38
    #9
    Bilgisayar elektronik kısmını da kapsıyor siber güvenlik için daha iyi olacağını düşünüyorum.