Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre içlerinde en iyi sakarya yazılım, hayatta başarılar dilerim.
hocam dün bir telegram grubunda bir arkadaş sakarya bilgisayar önerdi ama oranın geleceğini fazla sanmıyorum buradaki tüm üniversiteleri araştıracağım zaten R10 daki hocalarımında baştan fkrini alayım dedim
sizede hayatta başarılar yorumunuz için teşekkür ederim