
kafamda yazılım veya bilgisayar mühendisliği yazmak var ama kararsızım hangisi dahaiyi olur kendim araştıracağım ama formdaki abilerim abllalarımada sorayım dedim gelebilecek üniversiteler:
YAZILIM:
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
ADANA ALPARSLAN TÜRKEŞ BİLİM VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ (Devlet)
BİLGİSAYAR:
YALOVA ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ (Balıkesir)(Devlet)Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ (Devlet)Mühendislik Fakültesi (belki gelmez kıl payı kaçabilir)
sizce yazılımı mı seçeyim yoksa bilgisayarmı neden hangisini seçmeliyim üniversite olarak adını duyduğunuz tavsiye edebileceğiniz üni varmı
(ilerde siber güvenlik alanında ilerlemeyi düşünüyorum ingilizcem 0 ama ingilizce bölüm yazacağım hazırlıkta öğreniriz)
Fakat TOKİ, AVM, CAFE, KYK SPOR SALONU VB. şeyler mevcut. Canın sıkıldığı zaman 15-20 dk mesafede olan İzmir'e gidebilirsin.