• 15-03-2023, 22:57:07
    #1
    Arkadaşlar kykların sadece yüzde 15 i dolu diş hekimliği 1. sınıflar nisanda açılır mı
  • 15-03-2023, 22:58:31
    #2
    Ben açılmayacağını bu dönemin böyle biteceğini düşünüyorum
  • 15-03-2023, 22:58:50
    #3
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Bizcesini sormuyorsanız neyi soruyorsunuz anlamadım , forumda YÖK başkanı var da bizim mi haberimiz yok hocam
  • 15-03-2023, 23:00:33
    #4
    Hemşirelik 1. sınıfım ve üniversitem 27 sinde staj yapabilmem için hibrit olarak açılıyor üniversiteden üniversiteye değişecek bir olay.
  • 15-03-2023, 23:01:15
    #5
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizcesini sormuyorsanız neyi soruyorsunuz anlamadım , forumda YÖK başkanı var da bizim mi haberimiz yok hocam
    Editledim çok haklısınız ben kulis var mı diye sormuştum ama düşünceleriniz çok önemli
  • 15-03-2023, 23:02:38
    #6
    Bu bölgede yurtlar %95 mümkün değil bu bölgede.
  • 15-03-2023, 23:12:56
    #7
    Seçimi okulların insiyatifine bırakacaklar gibi görünüyor hocam. Okul kendi bulunduğu ildeki yurtlarda yaşayan öğrenciler sıkıntı çekmeyecek kontenjana sahipse açar konya gibi illerde gibiyse açmaz gibime geliyor. Bakalım vakit daralıyor. Yakın zamanda öğreniriz net kararı. Önümüze bakarız artık.
  • 15-03-2023, 23:21:39
    #8
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Hibrit vs olur gibi
  • 15-03-2023, 23:42:15
    #9
    Hibrit kavramı nedir arkadaş sanki otomobil eğitimi alıyoruz daha Türkçe anlam bulamadılar mı şuna ?