Seçimi okulların insiyatifine bırakacaklar gibi görünüyor hocam. Okul kendi bulunduğu ildeki yurtlarda yaşayan öğrenciler sıkıntı çekmeyecek kontenjana sahipse açar konya gibi illerde gibiyse açmaz gibime geliyor. Bakalım vakit daralıyor. Yakın zamanda öğreniriz net kararı. Önümüze bakarız artık.