• 26-09-2022, 09:00:46
    #1
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Genel çoğunluk bu hafta bugün açılmış 2 yıllık Üniversiteli 1. sınıf hocalarım nasıl hissediyorsunuz hangi şehirde hangi bölümlere gidiyorsunuz Heyecan var mı ?

    SP üniversitem: Mersin üniversitesi Turizm İÖ
    İÖ olma avantajım saat 17.00 dan önce dersim yok bol bol aktivite yapacak zamanım var spor, etkinlik, gezi vs...
    üniversiteyi bitirmiş hocalarımdan da tavsiyeler almak isterim
  • 26-09-2022, 09:04:55
    #2
    Bende Mersin Üniversitesindenim konu sahibinin izniyle takipteyim
  • 26-09-2022, 09:05:12
    #3
    Bizim 2.hafta ama daha ilk dersteyiz
  • 26-09-2022, 10:06:49
    #4
    Saat 3'te ilk dersimiz var bakalım nasıl geçecek ufaktan var bir heyecan
    İKÜ - Yeni Medya ve İletişim
  • 26-09-2022, 10:22:58
    #5
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    ZntBerat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Mersin Üniversitesindenim konu sahibinin izniyle takipteyim
    Hangi bölüm hocam kaçıncı sınıf
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim 2.hafta ama daha ilk dersteyiz
    Çukurova
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat 3'te ilk dersimiz var bakalım nasıl geçecek ufaktan var bir heyecan
    İKÜ - Yeni Medya ve İletişim
    Hayırlısı hocam güzel bir yıl geçiririz umarım hepimiz 😊