Genel çoğunluk bu hafta bugün açılmış 2 yıllık Üniversiteli 1. sınıf hocalarım nasıl hissediyorsunuz hangi şehirde hangi bölümlere gidiyorsunuz

Heyecan var mı ?
SP üniversitem: Mersin üniversitesi Turizm İÖ
İÖ olma avantajım saat 17.00 dan önce dersim yok bol bol aktivite yapacak zamanım var spor, etkinlik, gezi vs...
üniversiteyi bitirmiş hocalarımdan da tavsiyeler almak isterim