ZntBerat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Mersin Üniversitesindenim konu sahibinin izniyle takipteyim
Hangi bölüm hocam kaçıncı sınıf
Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim 2.hafta ama daha ilk dersteyiz
Çukurova
Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saat 3'te ilk dersimiz var bakalım nasıl geçecek ufaktan var bir heyecan
İKÜ - Yeni Medya ve İletişim
Hayırlısı hocam güzel bir yıl geçiririz umarım hepimiz 😊