• 09-08-2022, 14:31:39
    #1
    Merhabalar Arkadaşlar,

    Bugün aldığım mutlu haberimi sizlerle de paylaşmak istedim. Riga Teknik Üniversitesinde İşletme Enformatiği masterı için başvuru yapmıştım ve bugün kabul edildim. Yeni bir eğitim ve iş hayatına başlamak için 10 Eylül gibi Letonya'ya taşınacağım.

    Forumda Letonya'dan arkadaşlar varsa onların da tavsiyelerini bekliyorum.

    Süreç hakkında sorusu olan arkadaşlar varsa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
  • 09-08-2022, 14:32:10
    #2
    Allah utandırmasın. Hayırlı olsun
  • 09-08-2022, 14:32:35
    #3
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah utandırmasın. Hayırlı olsun
    Teşekkür ederim
  • 09-08-2022, 14:32:50
    #4
    Tebrik ederim hocam başarılar dilerim
  • 09-08-2022, 14:33:13
    #5
    boşver tanıdık falan

    valizde yer varmı onu söyle
  • 09-08-2022, 14:34:07
    #6
    hayırlı olsun
  • 09-08-2022, 14:35:28
    #7
    Hayırlı olsun
  • 09-08-2022, 14:35:36
    #8
    Hayırlı uğurlu olsun hocam
  • 09-08-2022, 14:35:45
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Burnuma çok güzel macera kokuları geliyor, tebrik ederim sizin adınıza çok sevindim. İmkan bulmuşken doya doya tadını çıkartın.