Seçim senesi mezuna kalmak
4
●250
- 20-07-2022, 16:59:52Merhabalar bu sene sınava ilk girişimdi. Sayısal 19.000 gibi bir sıralama yaptım (İtü elektrik ya da Yıldız teknik endüstri geliyor). Normalde mezun düşüncem vardı ama seçimin olması kafamı karıştırdı. Sizce seçimler sınav ortamını çok etkiler mi sıkıntı vs olur mu ? Geçmiş seçim senesi sınava giren hocalarımdan ya da tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
- 20-07-2022, 17:03:01Üyeliği durduruldu800 bine girdim ben bile mezuna kalmayı düşünmüyorum o kadar yığılma varki 19 bin yapmış iken sadece vakit kaybı yaşamış olursunuz hele yıldız teknik vs geliyor iken
- 20-07-2022, 17:07:27seçimle sizin durumun ne alakası var. hocam mis gibi 19 bin yapmıssın kim sokuyor böyle şeyleri aklına gerçekten çok acayibime gidiyor.
git en güzel bölümü seç oku kardeşim. neyi bekliceksin ki.
not: çevrendeki insanları (sana bu düşünceleri iteleyen) bence gözden geçir. (şahsi fikrim)