• 20-07-2022, 16:59:52
    #1
    Merhabalar bu sene sınava ilk girişimdi. Sayısal 19.000 gibi bir sıralama yaptım (İtü elektrik ya da Yıldız teknik endüstri geliyor). Normalde mezun düşüncem vardı ama seçimin olması kafamı karıştırdı. Sizce seçimler sınav ortamını çok etkiler mi sıkıntı vs olur mu ? Geçmiş seçim senesi sınava giren hocalarımdan ya da tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.
  • 20-07-2022, 17:01:29
    #2
    #1 Telegram
    19k yaptıysanız fazla gereksiz mezuna kalmak
  • 20-07-2022, 17:03:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    800 bine girdim ben bile mezuna kalmayı düşünmüyorum o kadar yığılma varki 19 bin yapmış iken sadece vakit kaybı yaşamış olursunuz hele yıldız teknik vs geliyor iken
  • 20-07-2022, 17:07:27
    #4
    seçimle sizin durumun ne alakası var. hocam mis gibi 19 bin yapmıssın kim sokuyor böyle şeyleri aklına gerçekten çok acayibime gidiyor.

    git en güzel bölümü seç oku kardeşim. neyi bekliceksin ki.

    not: çevrendeki insanları (sana bu düşünceleri iteleyen) bence gözden geçir. (şahsi fikrim)
  • 20-07-2022, 17:07:59
    #5
    Kişisel Rütbe
    ben 19 bin kalacam aileme mezun kalacam desem üzerime toprak atıp benim yerime üniye gidecek aile üyelerim var