Daha kyk borcu alacağım zamanlara gelmedim , fakat bunları gördükten sonra 1+0 külüstür bodrum daire ve çöpten yemeklerede razıyım ben. Boş bir öğrenme kısmı için aldığım borcu , hiçbirşey öğrenemeden 3 katı olarak ödeyeceksem. Saçmalık.
Gerçekten sana tavsiyem onu yapacağına banka kredisi al yada ailenden aylık borç al bu kadar yıpranmazsın.
Ek olarak aldığım bir haberde kyk fazileri silinecekmiş. Büyük ihtimalle doğru bilgi.