Bilgisayar programcılığı bölüm birincisi oldum :)
53
●3.286
- 20-06-2022, 15:37:23DGS faydası olur.Bölümden en yüksek puanı alacaksın okul puanı olarak.
Tebrikler dostum
- 20-06-2022, 19:04:10Bende bölüm birincisi olarak ön lisanstan mezun olmuştum çok büyük faydası oluyor DGS sınavında ek puan geliyor hocam. Tebrikler
- 20-06-2022, 19:13:29Dgs için faydası oluyor onun dışında hiçbir faydası yok hocam en azından ben görmedim 3,50 ile geçtim bende şuan lisanstayım 2,80e kadar düşürdüm
iş güç derken okul daha da zorlaşıyor 3-4 farklı firmayla çalıştım kimse "Ooo ortalaman da iyiymiş dereceyle bitirmişsin." vs gibi laflar etmedi işi yapıp yapamadığıma falan baktılar. Zaten öyle de olması gerekiyor.
Bir Düzceliden de bu beklenirdi..
iş güç derken okul daha da zorlaşıyor 3-4 farklı firmayla çalıştım kimse "Ooo ortalaman da iyiymiş dereceyle bitirmişsin." vs gibi laflar etmedi işi yapıp yapamadığıma falan baktılar. Zaten öyle de olması gerekiyor.