• 20-06-2022, 03:23:54
    #37
    Hocam bende birinciyim sanırım 3.52 ort benimde
  • 20-06-2022, 10:24:18
    #38
    Tebrikler hocam
  • 20-06-2022, 11:01:10
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tebrik ederim hocam hayırlı olsun. Umarım ki başarılarınız daim olur.
  • 20-06-2022, 12:43:34
    #40
    Hayırlı olsun hocam Bir Düzceliden de bu beklenirdi..
  • 20-06-2022, 14:17:06
    #41
    Tebrikler
  • 20-06-2022, 15:37:04
    #42
    Tebrik ederim
  • 20-06-2022, 15:37:23
    #43
    DGS faydası olur.Bölümden en yüksek puanı alacaksın okul puanı olarak.
    Tebrikler dostum
  • 20-06-2022, 19:04:10
    #44
    Bende bölüm birincisi olarak ön lisanstan mezun olmuştum çok büyük faydası oluyor DGS sınavında ek puan geliyor hocam. Tebrikler
  • 20-06-2022, 19:13:29
    #45
    Dgs için faydası oluyor onun dışında hiçbir faydası yok hocam en azından ben görmedim 3,50 ile geçtim bende şuan lisanstayım 2,80e kadar düşürdüm iş güç derken okul daha da zorlaşıyor 3-4 farklı firmayla çalıştım kimse "Ooo ortalaman da iyiymiş dereceyle bitirmişsin." vs gibi laflar etmedi işi yapıp yapamadığıma falan baktılar. Zaten öyle de olması gerekiyor.