Dgs için faydası oluyor onun dışında hiçbir faydası yok hocam en azından ben görmedim 3,50 ile geçtim bende şuan lisanstayım 2,80e kadar düşürdüm

iş güç derken okul daha da zorlaşıyor 3-4 farklı firmayla çalıştım kimse "Ooo ortalaman da iyiymiş dereceyle bitirmişsin." vs gibi laflar etmedi işi yapıp yapamadığıma falan baktılar. Zaten öyle de olması gerekiyor.