• 19-06-2022, 20:36:15
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    [QUOTE=kalipsotr;1082887008]Hocam ben ikinci sınıfa geçmeden C#'a merak salmıştım okul başlamadan selenium ile botlar bile kodluyordum hatta sms bomberler yazıyordum. Okullar açılınca kimsenin bir şey bilmediğini farkettim ve derslere çok ilgi göstermeden bitirdim. Size tavsiyem C# bilmiyorsanız ona başlayın onun mantığını anlarsanız Arduino, PHP, Html vs hepsi gelir

    Hocam şöyle diyim ben html css Java biliyorum c#merakim var ama nerden öğrenirim bunu bilmiyorum pythonda öğreniyorum suan
  • 19-06-2022, 21:09:09
    #29
    Ben şöyle söylemek istiyorum. Açıkçası çok iyi programcılar bulmak istiyorum kendime. Bu hem yabancı hem de Azeri veya Azeri Türkü de olabilir. O insandan çok şey öğrenmek istiyorum. Açıkçası bilgili insanım. Sadece kendimi daha da geliştirmek istiyorum. Yazılın dünyasında.
  • 19-06-2022, 21:39:15
    #30
    Başarılarınızın devamını dilerim.
  • 19-06-2022, 21:42:50
    #31
    Resmi Shopify Partner
    Orada okumuştum hey gidi Tercan.
  • 19-06-2022, 23:17:09
    #32
    Mavi diploma verecek kapasitede olmayınca ne yazık ki çok önemi olmuyor ama başarılar.
  • 20-06-2022, 00:16:22
    #33
    AI Prof. ✍️
    Merhaba, tebrik ederim. Umarım bu çalışma isteğini ve enerjini her zaman koruyabilirsin. 🤗

    🎁 Herhangi bir web siteyi, dakikalar içinde iOS/Android uygulamaya dönüştüren Appmysite uygulama paketini hediye ediyoruz. P.M'den istediğin web site adresini ve e-mail adresini iletmen yeterli. Dilediğin zaman web site adresini de değiştirebilirsin. Tebrikler tekrardan. 🥳
  • 20-06-2022, 00:35:03
    #34
    Hayırlı olsun hocam başarıların daim olsun
  • 20-06-2022, 00:48:30
    #35
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3,46 agno ile bölüm birincisi oldum
    Bana burada çok emeği geçen insan oldu maddi ve manevi anlamda.
    Allah razı olsun hepsine teşekkür ediyorum yüzlerini kara çıkartmadım.

    Bu birinciliğin veya agnonun DGS'de bana faydası olur mu? Yazılım ya da bilgisayar mühendisliği istiyorum.

    tebrikler hocam
  • 20-06-2022, 02:38:35
    #36
    R10'da ne birinciler var
    Hayırlı olsun, başarılarının devamı dileğiyle