kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3,46 agno ile bölüm birincisi oldum
Bana burada çok emeği geçen insan oldu maddi ve manevi anlamda.
Allah razı olsun hepsine teşekkür ediyorum yüzlerini kara çıkartmadım.

Bu birinciliğin veya agnonun DGS'de bana faydası olur mu? Yazılım ya da bilgisayar mühendisliği istiyorum.

tebrikler hocam