[QUOTE=kalipsotr;1082887008]Hocam ben ikinci sınıfa geçmeden C#'a merak salmıştım okul başlamadan selenium ile botlar bile kodluyordum hatta sms bomberler yazıyordum. Okullar açılınca kimsenin bir şey bilmediğini farkettim ve derslere çok ilgi göstermeden bitirdim. Size tavsiyem C# bilmiyorsanız ona başlayın onun mantığını anlarsanız Arduino, PHP, Html vs hepsi gelir
Hocam şöyle diyim ben html css Java biliyorum c#merakim var ama nerden öğrenirim bunu bilmiyorum pythonda öğreniyorum suan