ODTÜ'de okuyan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ODTÜ'de okuyan var mı ?
3
●
196
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
ODTÜ'de okuyan var mı ?
12-04-2022, 19:47:42
#1
yusuftnccc
Merakımdan soruyorum belki oturup çay kahve içeriz şuanda aktif olarak ODTÜ'de okuyan hocalarım var mıdır acaba
12-04-2022, 19:49:00
#2
ynsemrekrdg
ODTÜ'de okumak isteyen var olur mu hocam
12-04-2022, 19:50:37
#3
Laviniaa
ETÜ olur mu
12-04-2022, 20:57:01
#4
Namyelusa
hacettepe varsa biz de tanışalım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler