• 17-11-2021, 18:50:18
    #1
    Merhabalar arkadaşlar, mezun olduğunuz bölümden (tecrübesiz elektrik elektronik mühendisiyim) düşük maaşla başlayıp belli bir seviyeye ilerlemek mi yoksa sosyalliği az olan hazır bildiğim ve çalıştığımız ticaret sektöründe kendi işimi yaparak 8 10 bin TL civarında kazanç sağlamak mı hangisini tercih ederdiniz
  • 17-11-2021, 18:51:15
    #2
    Eğer mümkün ise düşük maaşla başlayıp kalifiye eleman olmak bence
  • 17-11-2021, 18:52:13
    #3
    Ticarette hayat var bence ticarete devam et hocam
  • 17-11-2021, 18:52:45
    #4
    Kendi işiniz hocam.
  • 17-11-2021, 18:53:44
    #5
    Hedeflerine ulaşana kadar ticaret yapmanı öneririm. Diğer türlü istediklerini yapman uzun vadeli olacak. Bu benim düşüncem tabii ki
  • 17-11-2021, 18:55:19
    #6
    ingilizcen varsa cisco linux öğrenmeye başlayıp sistem mühendisliği veya support lığa başvurabilirsin.
  • 17-11-2021, 19:01:05
    #7
    8-10 bin net mi ? yani sigortan ve masraflardan sonra cebine kalan 8-10 bin ise kendi işin.
  • 17-11-2021, 19:01:46
    #8
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8-10 bin net mi ? yani sigortan ve masraflardan sonra cebine kalan 8-10 bin ise kendi işin.
    Evet bu şekilde
  • 17-11-2021, 19:03:11
    #9
    redius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bu şekilde
    devam ettir. bugün 8-10 bin yrın bir anda 30-40 olabilir. yeterki çalışın. El işi cidden zor.