Merhabalar arkadaşlar, mezun olduğunuz bölümden (tecrübesiz elektrik elektronik mühendisiyim) düşük maaşla başlayıp belli bir seviyeye ilerlemek mi yoksa sosyalliği az olan hazır bildiğim ve çalıştığımız ticaret sektöründe kendi işimi yaparak 8 10 bin TL civarında kazanç sağlamak mı hangisini tercih ederdiniz