• 27-10-2021, 19:00:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu devirde okusan da çevresel olarak bi yararı yok zaten 😀 Kendini geliştir yatırım yap dondurma süren bitene kadar. Kendine katkını arttır daha yararlı. Okuyoruz da ne oluyor sanki. Aramızda şanslı olan kişiler vasıflı olduğu meslekte görev alabiliyor. Diğerleri vasıflı da olsa ülkenin hali ortada..
    Lise mezunu olduğum halde bir dünya yerde iyi paralar kaldırdım. Üniversite benim için kağıt üzerinde aslında ama bunun böyle olması cidden beni üzdü.
  • 27-10-2021, 19:03:06
    #11
    Kimse sizi anlamayacak. Siz de kimse için kendinizi anlatmaya çalışmayın. Gerekeni uygulayın, aklınızda ne varsa onu gerçekleştirin. Sorana izahını edersiniz.
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise mezunu olduğum halde bir dünya yerde iyi paralar kaldırdım. Üniversite benim için kağıt üzerinde aslında ama bunun böyle olması cidden beni üzdü.
  • 27-10-2021, 19:05:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse sizi anlamayacak. Siz de kimse için kendinizi anlatmaya çalışmayın. Gerekeni uygulayın, aklınızda ne varsa onu gerçekleştirin. Sorana izahını edersiniz.
    İkinci dönemde gidesim var aslında o zamana kadar para toparlarım. Bakalım...