tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse sizi anlamayacak. Siz de kimse için kendinizi anlatmaya çalışmayın. Gerekeni uygulayın, aklınızda ne varsa onu gerçekleştirin. Sorana izahını edersiniz.
İkinci dönemde gidesim var aslında o zamana kadar para toparlarım. Bakalım...