• 09-09-2021, 11:18:11
    #1
    merhaba arkadaşlar üniversitenin yeni kararına göre %10-%40 arası dersler online yapılacakmış sizce gitmek mantıklı mı? bölüm 2 yıllık bilgisayar programcılığı
  • 09-09-2021, 11:19:56
    #2
    Bence gidin diploma önemli. Aslında önemli olan siz ve yetenekleriniz ama şirketler diplomaya bakıyor malesef
  • 09-09-2021, 11:19:56
    #3
    Yeniden hazırlanmak gibi bir durumun yoksa git, daha sonra DGS yaparsın.
  • 09-09-2021, 11:23:37
    #4
    Bu güne kadar bir kez bile üniversite diplomam lazım olmadı. Diplomam nerede onu bile bilmiyorum
  • 09-09-2021, 11:24:31
    #5
    Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu güne kadar bir kez bile üniversite diplomam lazım olmadı. Diplomam nerede onu bile bilmiyorum
    bunu +1 leyebilirim hiçbi arkadaşım diplomasını bilmiyor
  • 09-09-2021, 11:32:10
    #6
    Gitme boşa para ve zaman kaybedersin.
    Açıktan bir lisans bölümü bak.
  • 09-09-2021, 11:33:10
    #7
    Üniversiteye gidin oranın havası suyu ayrıdır emin olun. Hem bitsin hemde bitmesin diyeceğiniz bir ortam hayatınızdaki en güzel anların çoğunu orda yaşarsınız
  • 09-09-2021, 11:35:34
    #8
    açığa devam kafa rahat
  • 09-09-2021, 11:37:37
    #9
    memur olma hedefin yoksa önlisans diploması bi işe yaramaz.