ingilizce için duolingo yu biraz kullandım sınav açıklanana kadar ancak geçmiş sınavını indirip biraz göz attım, içinde reading, writing, use of english, listening var ama duolingo da sadece temel öğrenebiliyorum listening var ama kelime kelime ve fazla anlaşılabilir vs. reading için google analytics ve google search console makalelerinden birkaç tane okudum, sizce bunlara nasıl çalışabilirim, neler yapmalıyım?
İngilizce Hazırlık için
13
●169
- 27-08-2020, 15:26:48Dünkü açıklama ile haliç üniversitesi yazılım mühendisliğini %100 burslu olarak kazandığımı öğrendim
ingilizce için duolingo yu biraz kullandım sınav açıklanana kadar ancak geçmiş sınavını indirip biraz göz attım, içinde reading, writing, use of english, listening var ama duolingo da sadece temel öğrenebiliyorum listening var ama kelime kelime ve fazla anlaşılabilir vs. reading için google analytics ve google search console makalelerinden birkaç tane okudum, sizce bunlara nasıl çalışabilirim, neler yapmalıyım?
- 27-08-2020, 15:36:47Merhabalar hocam,bende bu sene hazırlık bitirdim.Kelime bilgin yeterli değilse o sınavı geçmek zor çünkü heryerden kelime karşına çıkabilir.Şuan bilgin sınavı geçebilecek kadar yoksa okumanı tavsiye ederim.Çok zevkli geçiyor ve cidden birşeyler katıyor insana yani en azından bizim üniversitede öyleydi.Onun dışında grammer zaten youtubdan çalışabilirsin,listening yine internette sorulu şekilde videolar var.(tabi sınavda video değil sadece ses yani en azından bizde öyleydi) Writing ise bence sadece pratik işi çünkü uzun zamandır veya hiç yapmayıp bir anda 200 250 kelime paragraf yazmaya kalkınca insanın aklına gelmiyebiliyor.
- 27-08-2020, 15:42:58teşekkürler hocam, writing pratiği yapmıyodum ona da biraz bakıyım ama büyük ihtimalle sınavı geçemicem gibi duruyoOksimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reading de metni anlamama rağmen sorularda eş anlamlıya vs yönlendirdiği için çok fazla yanlışım çıkıyor
listening ve reading için youtube kanalı buldum oradan bakarım biraz
- 27-08-2020, 15:47:55En iyisini siz bilirsiniz hocam,Ama dediğim gibi yeterli bilginiz yoksa sınavı geçmekte ısrar etmemenizi tavsiye ederim.Ben neredeyse 0 ingilizce ile hazırlığa başladım.Hocalar hiç türkçe konuşmuyordu ilk ders bile.İlk gün dedim ki ben ne yapıcam hiç bişey anlamıyorum.2 3 hafta sonra çatır çatır hem anlamaya hem cevap vermeye başladım.Tabi hazırlıkta dersi dinleyip çalışmassanız sınıfta kalma olasılığınız çok yüksek.Ayrıca çok yoğun oluyorsunuz bizde her hafta sözlü proje oluyordu bi konu üstüne diğer ödevlerde cabası.Ben hazırlığa başlarken demişlerdiki hazırlık lise gibidir üni öğrencisi gibi hissetmessin.Gerçekten de öyleAeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi hazırlığı bitirdim çok şükür.Geriye baktığımda her bölümden edindiğim arkadaşlarım ve eğlenceyle geçen 1 seneyi görüyorum.
- 27-08-2020, 16:02:37yinede şansımı denerim hocam ama zaten çok büyük ihtimalle kalıcamOksimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdiki baktıklarımda anca unuttuklarımı hatırlatıyor zaten
- 27-08-2020, 16:20:38Hayırlısı olsun hocam,İyi günlerAeknasd145 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2020, 16:21:33sağolun hocam, iyi günlerOksimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2020, 16:21:51hayırlı olsun hocam ben de yazılım mühendisliği istiyordum tutmadı Pc programcılığı yazdık bakalım
kısmetse 2 seneye yazılıma tamamlayacam
reading de metni anlamama rağmen sorularda eş anlamlıya vs yönlendirdiği için çok fazla yanlışım çıkıyor