• 27-07-2020, 11:26:58
    #28
    Bilgisayar programcılığı bitiren ve bu sene DGS'ye hazırlanan birisi olarak matematik temeliniz yoksa çok çalışmanız lazım diyebilirim.
    Sınava 2 hafta kaldı 40-42 matematik netini yeni yeni görmeye başladım. Geçen sene hiç çalışmadan 27-30 arası matematik yapıyordum.
    Üniversiteye geçtiğinde çalışmaya başlar yavaş yavaş 2 yılda 37-38 matematik netine çıkabilirim diyorsanız DGS'yi kazanabilirsiniz. Ortalama 34-35 matematik neti ile Mersin veya Elazığ gibi yerlerde okuyabilirsin.

    Bilgisayar programcılığı için tavsiyemde:
    Bursa Uludağ üniversitesi gibi yerlerde okuyacaksan okuma. C'de değişken atamayı bilmeyen insanların ( Ben çalıştırdım ) 80 aldığını gördüm ( ben algoritma dersinden DC ile kalmıştım )
    Sınıfa hocamızın ilk söylediği şey;
    "İki yıllık üniversitelerde eğitim seviyesini sabitlemek istiyorlar."
    Ege, Marmara, Dokuz Eylül seviyesinde bilgisayar programcılığı okuyabiliyorsan oku, önceliğin ege olsun.

    Not : okuldan pek birşey bekleme, okulda tanıştığın arkadaşlarından daha fazla şey öğrenebilirsin.
  • 27-07-2020, 13:11:30
    #29
    Polonya'da Türkiye'de ki çoğu özel bilgisayar ve yazılım mühendisliği bölümlerinden ucuza üniversite okuyabilirsiniz Ve okuduğunuz üniversite dünya sıralamasında ilk 100'ün içinde olabilir. Fırsatları değerlendirin ve ne istediğinize karar verin.
    Bütçenize göre bir yol çizin derim.

    Polonya'yı düşünürseniz:
    https://www.r10.net/universite/23627...ri-alayim.html
  • 26-08-2020, 18:56:24
    #30
    naptın hocam DGSye mi karar verdin
  • 26-08-2020, 19:27:57
    #31
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    naptın hocam DGSye mi karar verdin
    Evet
  • 26-08-2020, 20:00:05
    #32
    samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet
    Hayırlı olsun hocam ben de aynı şeye karar verdim bu sene Bilgisayar programcılığına gideceğim kısmet olursa Mersin tuttu
  • 26-08-2020, 22:44:22
    #33
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam ben de aynı şeye karar verdim bu sene Bilgisayar programcılığına gideceğim kısmet olursa Mersin tuttu
    Bana bolu geldi :/
  • 27-08-2020, 11:32:55
    #34
    samfaqua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bolu geldi :/
    Hayırlı olsun hocam üzülmüş gibisin bence sıkma canını eminim güzeldir