EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam ben de aynı şeye karar verdim bu sene Bilgisayar programcılığına gideceğim kısmet olursa Mersin tuttu
Bana bolu geldi :/