• 28-06-2020, 15:36:01
    #1
    YKS bitti , inşallah herkesin hakkında hayırlısı olur. Çok da güzel geçtiğini söyleyemem ama o stres gitti ya acayip rahatladım
  • 28-06-2020, 15:36:39
    #2
    Bende bu durumdayım hocam. Valla iyi kötü girdi girmedi. Kafam rahat şuan :d



    1 hafta tatil sonra internet işlerine devam
  • 28-06-2020, 15:39:00
    #3
    Valla bende öyleyim hocam baya rahatladim çok ta iyi geçmedi ama en azından o yük kalktı
  • 28-06-2020, 15:39:25
    #4
    Geçmiş olsun
  • 28-06-2020, 15:41:28
    #5
    kötü de geçse hayatının tamamını belirlemeyecek sonuçta, o yüzden çok takılma
  • 28-06-2020, 15:43:35
    #6
    Siz atlattınız, seneye ki stres bize geçti
  • 28-06-2020, 15:44:33
    #7
    Allah attığınızı tuttursun inşallah
  • 28-06-2020, 15:51:54
    #8
    2 yıldır yks yks yks deyip durdular bitti ee şimdi noldu?
    geriye kalan stresin yorgunluğu. Şuan çok yorgunum.
    hemen bir iş arama telaşı ve sınavım olduğu için yapamadığım işlere yöneleceğim
  • 28-06-2020, 15:53:52
    #9
    Uzun zamandır bu kadar rahat değildim. Bu da bitti. (Umarım) Geçmiş olsun.