YÖK tarafından yapılan açıklamada sanki uzaktan eğitim vs. de söz konusu olmayacak deniyordu. Direkt 3 hafta erteleme yaptılar. Okullar 3 hafta geç biter, temmuz sıcağında sınavlara gireriz.
Ama en doğrusu bu oldu, iki ders bir hayattan önemli değil.
Okullar tatil mi oldu ?
10
●328