• 12-03-2020, 23:03:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    YÖK tarafından yapılan açıklamada sanki uzaktan eğitim vs. de söz konusu olmayacak deniyordu. Direkt 3 hafta erteleme yaptılar. Okullar 3 hafta geç biter, temmuz sıcağında sınavlara gireriz.
    Ama en doğrusu bu oldu, iki ders bir hayattan önemli değil.
  • 12-03-2020, 23:52:18
    #11
    Herkese tatil ama internlere değil. Neden? Çünkü onları insan yerine koyan yok. İntern de insan mı be... Böyle adalet mi olur?