• 06-02-2020, 12:34:54
    #1
    Evet hocalarım 2020 yks başvuruları başladı sınav ücretini 70 tl yapmıslar siz neler düşünüyorsunuz ?

    hiç mi düşünmüyorsunuz? yiyecek ekmeği zor bulan ailelerin çocukları okusun,kendileri gibi olmasın diye gösterdiği çabayı,her gün her şeye biraz daha ince ince işliyorsunuz verdiğiniz üç kuruşu alıp,biz görüyoruz,biz artık her şeyi görüyoruz! yazıklar olsun!
  • 06-02-2020, 12:36:58
    #2
    Bende bu sene giricem.
  • 06-02-2020, 12:38:30
    #3
    Küfür etmek isterdim de içeri alınmak için çok gencim./ Bende giricem/
  • 06-02-2020, 12:39:26
    #4
  • 06-02-2020, 13:00:06
    #5
    "m a l i y e t i n e"
  • 06-02-2020, 14:30:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sınavda verilen kalemler 1.kalite Alman markası, yanında öğrencilere sınavda strese girmesinler diye dopamin salgılatan belçika çikolatası, saf ipekten yapılmış 3 adet mendil ve tamamen doğa dostu saklama kabı, isviçre malı kalemtraş veriyorlar.

    70 lira az bence, maliyeti anca karşılıyordur.
  • 06-02-2020, 14:32:53
    #7
    Sınava giren öğrenci sayısını baz alırsak, ücretten kar edilmemesi mümkün değil. Ülkedeki her şey gibi maalesef buna da zam gelmemesini beklemek abes olurdu.