• 23-08-2019, 20:46:00
    #1
    Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bilgisayar mühendisliğini tavsiye eder misiniz ?
    Tercih yapacak birisi olarak yazıp yazmamak hakkında çok arafta kaldım. Fikir danışmak için soruyorum.
  • 23-08-2019, 20:48:38
    #2
    Sakin
  • 23-08-2019, 20:54:27
    #3
    Yükselişte olan bi üniversite olduğunu düşünüyorum. Bölüm bazında sadece hukuk fakültesi hakkında bilgim var o yüzden yardımcı olamayacağım. Umarım istediğiniz yere yerleşebilirsiniz
  • 23-08-2019, 21:14:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şehirden uzak, akp yandaşı
  • 23-08-2019, 22:50:16
    #5
    ichtyandr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yükselişte olan bi üniversite olduğunu düşünüyorum. Bölüm bazında sadece hukuk fakültesi hakkında bilgim var o yüzden yardımcı olamayacağım. Umarım istediğiniz yere yerleşebilirsiniz
    Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin
    darkdream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şehirden uzak, akp yandaşı
    Bilgilendirmeler için teşekkür ederim
  • 05-09-2019, 18:28:23
    #6
    Stoke97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendislik fakültesi etlikte öncelikle ingilizce eğitimi güzel fakat mühendislik açısından eksikleri var pyhton dersinin sınavını kağıttan olmak falan ironi geldi ve kampüs kampüs degil bunları bilerek yazmani tavsiye ederim
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Sonuçlar açılandı. Kocaeli'ne gidiyorum. =)
  • 21-12-2020, 02:31:07
    #7
    Stoke97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühendislik fakültesi etlikte öncelikle ingilizce eğitimi güzel fakat mühendislik açısından eksikleri var pyhton dersinin sınavını kağıttan olmak falan ironi geldi ve kampüs kampüs degil bunları bilerek yazmani tavsiye ederim
    Hocam konu hort gibi olacak ama Bilgisayar Mühendisliği bölümünde ilk sene C programlama eğitimi, ikinci sene de nesne tabanlı programlama öğretilirken Java eğitimi veriliyor. Sanırım başka bölüm okuyorsunuz.