• 16-08-2019, 00:30:32
    #1
    2019-2020 dönemi için üniversite ye e devlet üzerinden e kayıt sistemi aktif. Üniversite gitmeden kayıt olmak isteyenler için süreç başladı hayırlı olsun 😊
    Başvuru tarihleri: 16-21 Ağustos 2019

    Kayıt linki için ​Tıkla​​​
  • 16-08-2019, 00:34:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    "Sistemde yaşanan bir teknik aksaklık nedeni ile işleminiz tamamlanamadı." Kritik sistemlerin dahi bu tarz problemler yaşatması gerçekten üzücü.Ösym alışkınız zaten..
  • 16-08-2019, 00:36:45
    #3
    Eyvallah cs giriyordum konunu gördüm dedim bırak cs yi şuan kayıt oluyorum.



    kayıt işini kaza bela yapsam da sorgulama kaldı
  • 16-08-2019, 00:46:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    greenrookie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah cs giriyordum konunu gördüm dedim bırak cs yi şuan kayıt oluyorum.




    kayıt işini kaza bela yapsam da sorgulama kaldı
    Yoğunluk ile alakalı sabah 3-4 gibi düzelir büyük ihtimal.
  • 16-08-2019, 00:54:00
    #5
    Şu anda ben girebiliyorum arkadaşlar. Herkeste düzelmiştir büyük ihtimal.
  • 17-08-2019, 22:23:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hepimiz için hayırlı olsun dostlar,
    Kayıt oldum.