Kimse yazmamış da, bölümün adı programlaMAcılığı değil hocam, programcılığı

Şaka bir yana, Bilgisayar Programcılığı seçersen eğer DGS hayal olacaktır.

Nedeni; üniversite ortamında en ineğimiz bile gitsek DGS için ciddi anlamda ASOSYAL olmadan kazanmanın çok zor olduğunu düşünüyorum. O iki seneyi bu hayalle mahvetmektense 1 sene dişini sık hocam. Mühendislikler eskisi gibi değil artık. Çok rahat kazanırsın bence.

Ben Sakarya Üni. Bilgisayar Mühendisliği'ne 2009'da 23binle girdim. En son baktığımda 75'lerle alıyordu diye hatırlıyorum. Ama yok ben çalışamam dersen de hiç düşünme 2 yıllık da olsa git. Şahsi kanaatim.