• 17-07-2019, 08:44:59
    #1
    Rekor bende her halde

    141 Puan
  • 17-07-2019, 08:46:31
    #2
    Açık öğretim için girmiştim 147 de kalmışım. Açık öğretim için baraj dışında farklı bir şey var mı?
  • 17-07-2019, 08:50:45
    #3
    Taban puan kaç
  • 17-07-2019, 08:52:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    denqesiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taban puan kaç
    180
  • 17-07-2019, 08:53:34
    #5
    Sözel 292 Puan almışım.
  • 17-07-2019, 08:54:34
    #6
    BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180
    bir temsil vardı belki bilirsiniz adını soyadını yazdın mı şu puanı alıyorsun diye

    acaba 180 dediğiniz puan o puan mı
  • 17-07-2019, 08:56:56
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınava ayıp olmuş
  • 17-07-2019, 08:57:36
    #8
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir temsil vardı belki bilirsiniz adını soyadını yazdın mı şu puanı alıyorsun diye

    acaba 180 dediğiniz puan o puan mı
    Yok birkaç şey işaretlemeniz gerekiyor 180 için yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma
  • 17-07-2019, 08:58:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kör girse koklaya koklaya daha iyi yapar ne yapmışsınız öyle 😂


    Edit: sakın yanlış anlamayın ciddi anlamada söylemedim bu bir sınav herşey olabilir önemli olan ders çıkarıp daha iyisini yapabilmektir. Ben insan isterse herşeyi başaracagına inanıyorum umarım herşey gönlünüzce olur. Başarılar dilerim