DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir temsil vardı belki bilirsiniz adını soyadını yazdın mı şu puanı alıyorsun diye

acaba 180 dediğiniz puan o puan mı
Yok birkaç şey işaretlemeniz gerekiyor 180 için yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma