Konu
Rekor bende
17-07-2019, 08:57:36
#8
BesiktasliCocuk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir temsil vardı belki bilirsiniz adını soyadını yazdın mı şu puanı alıyorsun diye
acaba 180 dediğiniz puan o puan mı
Yok birkaç şey işaretlemeniz gerekiyor 180 için
yani ÖSYM diyor ki 180 yapamazsan uzaklaş 4 yıllık tercih yapma