• 17-07-2019, 03:55:07
    #28
    2 yıllık tercih verip DGS ile 4 yıllığa geçebilirsiniz.
  • 17-07-2019, 08:52:13
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle DGS Daha mantıklı. Sadece 35-36 matematik neti ile balıkesir, ısparta, aydın, manisa, samsun, trabzon, çanakkale,elazığ gibi üniversitelerde Bilgisayar Mühendisliği kazanabiliyorsun.
    Hem türkçe ve matematikten oluşuyor sınav Fizik, Kimya, Biyoloji, Mat2 falan yok daha ne olsun
    Hocam dgs matematik yaparım gibime geliyorda şimdi şöyle, tüm derslerden biraz sıkı tutarsam sıkıntısız geçeceğimi düşünüyorum ÖBP için fakat 2 sene sonra dgs de yaptırım olur mu acaba