• 01-06-2019, 19:18:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, Vestel'de(Manisa) yakın zamanlarda staj yapmış olan, tavsiyeleri olanlar var mı? Vestel bu işi ciddiye aldığı için benim beklentimi de yükseltiyor. Staj nasıl yapılmalı? Tecrübenizi paylaşır mısınız?
  • 01-06-2019, 19:29:31
    #2
    31 martta staj başvurulari bitiyordu 2 yil once suan nasil bilmiyorum
  • 01-06-2019, 19:32:51
    #3
    biraz işi öğren meraklı o ve işini takip et birazda aranı iyi tut mezuniyet sonrası ve diğer staj dönemlerinde kalıcı olursun...

    Not: Eski arge çalışanıydım
  • 01-06-2019, 19:49:08
    #4
    mdervent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz işi öğren meraklı o ve işini takip et birazda aranı iyi tut mezuniyet sonrası ve diğer staj dönemlerinde kalıcı olursun...

    Not: Eski arge çalışanıydım
    Teşekkür ederim