Merhaba, Vestel'de(Manisa) yakın zamanlarda staj yapmış olan, tavsiyeleri olanlar var mı? Vestel bu işi ciddiye aldığı için benim beklentimi de yükseltiyor. Staj nasıl yapılmalı? Tecrübenizi paylaşır mısınız?