Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, Vestel'de(Manisa) yakın zamanlarda staj yapmış olan, tavsiyeleri olanlar var mı? Vestel bu işi ciddiye aldığı için benim beklentimi de yükseltiyor. Staj nasıl yapılmalı? Tecrübenizi paylaşır mısınız?