• 28-05-2019, 03:04:13
    #10
    Doping Hafıza Edebiyat Yazar Eser Ezberleyin eğer TM iseniz. Bende hiç çalışmadım Tyt 60 net yapıyorum Ayt mat yok ama edebiyat yapacağım yönetim bilişim sistemleri okuyacağım inşallah.
  • 28-05-2019, 03:11:59
    #11
    APPLYBAU başvursaydınız keşke tam sizlere göre.
  • 28-05-2019, 03:18:36
    #12
    fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    APPLYBAU başvursaydınız keşke tam sizlere göre.
    Hocam applybau %100 burs çok az çoğunlukla %30-%50
  • 28-05-2019, 17:11:31
    #13
    Yazılım diplomalık bir mesele değil , diploması olmayıpta silikon vadisinde 3 yıldır çalışan 2 arkadaşım var hatta kendi yorumlarına göre gitmemeleri avantaj olmuş sadece o alandaki gerekli dilleri öğrenip TR'nin çoğu ünisinde gösterilen pratik kullanılamayan dilleri ve diğer zorunlu derslerle oyalanmayıp kendi dillerine yoğunlaşmışlar , gittiklerinde 21-22 yaşlarındalardı.