Yazılım diplomalık bir mesele değil , diploması olmayıpta silikon vadisinde 3 yıldır çalışan 2 arkadaşım var hatta kendi yorumlarına göre gitmemeleri avantaj olmuş sadece o alandaki gerekli dilleri öğrenip TR'nin çoğu ünisinde gösterilen pratik kullanılamayan dilleri ve diğer zorunlu derslerle oyalanmayıp kendi dillerine yoğunlaşmışlar , gittiklerinde 21-22 yaşlarındalardı.