• 03-12-2018, 00:08:58
    #1
    arkadaşlar şu anda lisans öğrenimi görüyorum aynı zamanda aöf e kaydolmak istiyorum dönem başı başvuruları kaçırdım dönem arasında kayıt olunuyor mu sanki öyle bir şey görmüştüm bir forumda böyle bir şey mümkün mü
  • 03-12-2018, 00:13:33
    #2
    mümkün değil
  • 03-12-2018, 00:20:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayır olamazsınız Ekim Kasım'ı beklemeniz gerekir.